Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Submitted by aegeo on

.

.

Γιάννης Βέττας: «Καμία ανεμογεννήτρια στη Σάμο – Θεσμική εκτροπή οι χειρισμοί της δημοτικής αρχής»
vettas giannis

Με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη διαδικασία που ακολούθησε ο Δήμος Ανατολικής Σάμου, ο πολιτευτής της Ελληνικής Λύσης στη Σάμο, Γιάννης Βέττας, εξέφρασε την έντονη ανησυχία και αντίθεσή του τόσο για τη θεσμική λειτουργία του Δήμου όσο και για κάθε σχεδιασμό εγκατάστασης ανεμογεννητριών στο νησί.

Στις δηλώσεις του στο Ράδιο Σάμος 102 FM, ο κ. Βέττας έκανε λόγο για μια διαδικασία που δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα ως προς τη διαφάνεια και τον σεβασμό των θεσμών, επισημαίνοντας ότι ζητήματα που αφορούν το μέλλον της Σάμου δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται με διαδικασίες που περιορίζουν τον δημόσιο διάλογο και τη συμμετοχή του Δημοτικού Συμβουλίου.

Παράλληλα, διατύπωσε την κατηγορηματική του θέση απέναντι στην εγκατάσταση ανεμογεννητριών στη Σάμο.

«Η θέση μου είναι ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη: καμία ανεμογεννήτρια στη Σάμο. Το φυσικό περιβάλλον, η μοναδική φυσιογνωμία του νησιού και η ποιότητα ζωής των κατοίκων δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο πειραματισμών ή αποφάσεων που λαμβάνονται χωρίς την ουσιαστική συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας», τόνισε.

Ο κ. Βέττας υπογράμμισε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση οφείλει να λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια, θεσμική τάξη και σεβασμό στις δημοκρατικές διαδικασίες, ενώ κάλεσε τη δημοτική αρχή να δώσει σαφείς απαντήσεις για τους χειρισμούς της και να διασφαλίσει ότι τόσο σημαντικά ζητήματα θα συζητούνται δημόσια και όχι με διαδικασίες που δημιουργούν εύλογες απορίες στους πολίτες.

Κλείνοντας, επανέλαβε ότι θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε προσπάθεια που αποσκοπεί στην προστασία της Σάμου και του φυσικού της πλούτου, δηλώνοντας ότι η υπεράσπιση του νησιού αποτελεί ζήτημα ευθύνης απέναντι στις επόμενες γενιές.

 

Γιάννης Νέγρης

Τίτλοι Ειδήσεων