Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Submitted by aegeo on

.

.

Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος: Υπέβαλαν στον Γ. Φλωρίδη το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών
dikastirio

Μετά το σχετικό υπόμνημα που είχε κατατεθεί προς την υπουργό Εργασίας στα τέλη Μαΐου, η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος επανήλθε στην προ ημερών συνάντησή της με τον υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργο Φλωρίδη, βάζοντας στο επίκεντρο την προώθηση της νομοθετικής πρωτοβουλίας για τη θεσμοθέτηση προγράμματος εθελούσιας εξόδου δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών.

Ειδικότερα, η Ένωση παρέδωσε στον υπουργό ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διατάξεων για την εθελούσια έξοδο δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών, συνοδευόμενο από αιτιολογική έκθεση, το οποίο καταρτίστηκε με σκοπό να συμβάλει στην επιτάχυνση της σχετικής νομοθετικής διαδικασίας και στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού και αποτελεσματικού πλαισίου εφαρμογής του μέτρου.

Όπως επανέλαβε η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος η θέσπιση σχετικής ρύθμισης αποτελεί αναγκαία θεσμική παρέμβαση τόσο για την αντιμετώπιση περιπτώσεων συναδέλφων που, μετά από πολυετή υπηρεσιακή διαδρομή και συχνά υπό το βάρος σοβαρών προβλημάτων υγείας, αδυνατούν πλέον να ανταποκριθούν με την ίδια ένταση στις απαιτήσεις του λειτουργήματός τους, όσο και για την ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού της Δικαιοσύνης και τη δημιουργία προοπτικών εξέλιξης για νεότερους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς.

Στο πλαίσιο αυτό ανέπτυξε τις θέσεις της, παραπέμποντας σε αντίστοιχες ρυθμίσεις που έλαβαν χώρα κατά τα προγράμματα των ετών 1983 και 2008. Από την πλευρά του, ο υπουργός Δικαιοσύνης δήλωσε την πρόθεσή του να ασχοληθεί επισταμένως με το ζήτημα και να έρθει σε επαφή με τα λοιπά συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να προωθηθούν το συντομότερο δυνατό οι αναγκαίες νομοθετικές και διοικητικές ρυθμίσεις για την υλοποίηση του προγράμματος.

πηγή:dikastiko.gr

Τίτλοι Ειδήσεων

Ειδήσεις

Διαβάστε επίσης: